// Iga robi zdjęcia: Ania i Michał | plener ślubny Wrocław

17 paź 2014

Ania i Michał | plener ślubny Wrocław

politechnika c13


Po bardzo kolorowej sesji narzeczeńskiej we Wrocławiu i ślubie ponad 300 km dalej, zdecydowaliśmy wspólnie, że plener zrobimy na spokojnie. Bez zbędnych rekwizytów,
w ascetycznej w porównaniu do pierwszych zdjęć scenerii, a kolory ograniczymy do minimum. Bardzo ciekawym pomysłem, z którym zetknęłam się po raz pierwszy
było zaproszenie do wspólnych zdjęć świadków. Mimo, że Ania z Michałem pozowali od pierwszego strzału migawki zupełnie naturalnie, to obecność siostry i przyjaciela bardzo pomogła. Bierzcie przykład :)
Jeśli chodzi o wybóru miejsca - bardzo lubię budynek Green Day, podobał mi się jeszcze zanim został oddany do użytku i od razu wiedziałam, że budują tam gotowe tło fotograficzne. Od pierwszego wejrzenia zakochałam się w kolorze i fakturze materiałów, użytych w strefie wejściowej. Niejedne zdjęcia już tam powstały i jeszcze niejedne na pewno tam zrobię. Pozostałe zdjęcia powstały w okolicach nielubianego przez studentów budynku C13 oraz ciągle jeszcze nieoddanej do użytku
Biblioteki Uniwersytetu Wrocławskiego.


green day wrocławgreen day wrocławgreen day wrocławgreen day wrocław
green day wrocław green day wrocław
biblioteka uniwersytetu wrocławskiego
biblioteka uniwersytetu wrocławskiego biblioteka uniwersytetu wrocławskiego
biblioteka uniwersytetu wrocławskiego
biblioteka uniwersytetu wrocławskiego
politechnika c13 politechnika c13
politechnika c13
politechnika c13
politechnika c13
politechnika c13politechnika c13
politechnika c13
politechnika c13 politechnika c13
politechnika c13

O mnie

tel. 798-649-994
kontakt@igapelczarska.pl
www.igapelczarska.pl